100% transparents

Un any més l'Ajuntament de Mollet rep la distinció del Segell Infoparticipa. La societat ens demana transparència i proximitat, ambdós elements són indispensables en una societat democràtica madura, i d'aquí l'important esforç que el govern de la ciutat fa, per convicció, per ser més transparents i propers cada dia.

Com a servidors públics hem de posar a l'abast de la ciutadania tot el coneixement que faci referència a la forma en què s'han gestionat els diners provinents dels seus impostos i els projectes que afecten directament el seu futur. I aquest esforç s'ha vist novament reconegut amb l'obtenció del Segell Infoparticipa de la Universitat Autònoma de Barcelona, que novament ha ratificat a l'Ajuntament de Mollet com una administració 100% transparent.

El Segell Infoparticipa a la qualitat i la transparència de la comunicació pública local és un certificat que concedeix la UAB en reconeixement a les bones pràctiques que es posen de manifest als webs de les administracions públiques locals de Catalunya, ajuntaments, consells comarcals i diputacions.

Molts partits s'omplen la boca parlant de transparència, de renovació... però jo sóc d'aquells que s'estima més posar fil a l'agulla i treballar per transformar les paraules en fets. I aquest reconeixement ens demostra que a Mollet les coses es fan bé, que som un Ajuntament transparent i que estem al servei dels molletans i les molletanes.