Mollet és viu (24.04.2018)

Ahir celebràvem Sant Jordi, dia de roses i llibres. El temps va acompanyar durant tot el dia i això va fer que omplissin la Rambla molts molletans i molletanes plens de germanor, d'alegria, d'il·lusió... perquè Sant Jordi és sempre un dia especial a la ciutat com així ho demostren les més de 20 activitats que es van sumar a la festa de les parades que hi havia a la Rambla.

I ara que tot just passa Sant Jordi ja tenim la mirada posada en Mollet és Fira. El millor aparador per als nostres comerciants i una oportunitat perquè tots coneguem tota la diversitat comercial de la ciutat i que els comerciants puguin conèixer nous clients. Ja s’estan preparant els dos caps de setmana que convertiran a Mollet en la festa del comerç i on tots i totes podem comprar, descobrir productes, fer tallers, concursos, sortejos als nostres carrers...

I és que el comerç de la ciutat és molt viu, molt actiu, genera oportunitats de feina i s'implica amb la ciutat. Ho fa amb la Mostra de Titelles, amb la Festa Major, amb Mollet és Fira i amb moltes altres festes i celebracions de la ciutat i és que tots junts fem Mollet.

Per això, fa uns mesos que s'ha engegat un Pla de Dinamització Comercial a la Ciutat, per definir junts el nostre comerç, que té moltes fortaleses, és de bona qualitat i fort, amb unes ràtios per habitant comparables a les grans ciutats, com Barcelona. Però que, com tots els sectors, cal que s'adapti a les noves formes de comprar que demana la ciutadania per poder mantenir-se i enfortir-se. I aquest Pla s'està fent i es farà amb els comerciants i amb els clients perquè només treballant junts podem enfortir i consolidar el nostre teixit comercial.

D'aquí a uns dies, el 10 de maig, la Rambla es tornarà a omplir, en aquesta ocasió de dolços, plantes i treballs manuals. L'Institut Municipal de Serveis als Discapacitats, com cada any organitza la Fira de Sant Ponç i ens permet testar uns dolços fantàstics fets amb molt d'amor i caminant per la Rambla podem sentir l'olor de farigola, de romaní i de flors.

Mollet és solidaritat, és festa, és cultura, és comerç. Mollet és molt viu.